آخرین اخبار

برنامه‌ریزی برای اتمام به موقع پروژه‌های دماوند انرژی / باید به جوانان متخصص ایرانی فرصت داد

به گزارش روابط عمومی دماوند، دکتر محمدرضا مهرافشان در آیین تودیع و معارفه مدیر اجرایی شرکت دماوند انرژی عسلویه اظهار داشت: مدیران ارشد صنعت پتروشیمی نگاه ویژه ای به شرکت دماوند انرژی داشته و با توجه به ماهیت یوتیلیتی آن، از حساسیت بالایی برخوردار است.

مدیرعامل دماوند انرژی عسلویه با اشاره به اینکه توسعه فاز دو پتروشیمی وابسته به تکمیل و راه اندازی بخش های جدید در دماوند است افزود: در یکسال اخیر شاهد بهره برداری از چند مجتمع پتروشیمی در فاز دو عسلویه بودیم که دماوند نقش کلیدی در راه اندازی آن ها داشته و در تلاشیم با اتمام به موقع پروژه های فاز دو و سه شرکت، خوراک و یوتیلیتی پتروشیمی های در دست احداث را در آینده تامین کنیم.

مهرافشان با بیان اینکه مشکلات مالی و نبود فاینانس مانع از اجرای به موقع پروژه های نفت، گاز و پتروشیمی در سطح کشور شده است افزود: با برنامه ریزی مناسب و تزریق به موقع منابع مالی به دنبال سرعت بخشیدن به پروژه ها هستیم تا شاهد افزایش تولید در صنعت پتروشیمی کشور باشیم.

وی با تاکید بر اینکه باید به جوانان متخصص ایرانی فرصت داد و به آن ها اعتماد کرد افزود: تغییر و تحول به پویایی سیستم کمک کرده و مهندس اسماعیلی از جوانان متخصص و بادانش شرکت می باشد که نیاز است با همیاری ارکان پروژه با برنامه ریزی صحیح در راستای تکمیل و آغاز طرح های جدید اهتمام جدی تری داشته باشد.
گفتنی است در این آیین از زحمات مهندس دادالله حاج علیان تقدیر و مهندس علیرضا اسماعیلی به عنوان مدیراجرایی شرکت دماوند انرژی عسلویه معارفه شد.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید