آخرین اخبار

دیدار مدیرعامل بانک سپه استان بوشهر با مدیرعامل دماوند انرژی عسلویه

مدیرعامل بانک سپه استان بوشهر با حضور در شرکت دماوند انرژی عسلویه، با مدیرعامل و جمعی از مدیران این شرکت دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش روابط عمومی دماوند، دکتر محمدرضا مهرافشان مدیرعامل دماوند انرژی با اشاره به نقش دماوند در تولید و سودآوری پتروشیمی های فاز دو منطقه پارس افزود: تامین به موقع خوراک و سرویس های جانبی مجتمع های پتروشیمی در گرو تولید پایدار دماوند است و این مهم نیازمند تکمیل پروژه ها و تامین قطعات و تجهیزات می باشد.

دکتر مهرافشان با تاکید بر نقش مهم و سازنده سیستم بانکی در ارائه خدمات ارزی و ریالی به صنعت پتروشیمی کشور افزود:‌ بانک سپه از جمله بانک هایی است که با بهره گری از تجارب و تخصص فنی خود، اقدامات شایسته ای در گشایش اعتبارات اسنادی داشته و در گسترش پروژه های توسعه ای در کنار دماوند بوده است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به نگاه مثبت مدیران بانک سپه، امید است تعاملات دوسویه شرکت دماوند با بانک سپه در زمینه های مختلف افزایش یابد و بتوانیم از ظرفیت های این بنگاه اقتصادی برای توسعه و گسترش دماوند بیشتر بهره ببریم.

مدیرعامل بانک سپه استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه بانک سپه همواره حامی و پشتیبان صنعت پتروشیمی کشور است افزود: بانک سپه از ابتدای آغاز پروژه دماوند، در کنار این شرکت بوده و تلاش کرده با رفع چالش های مالی، گام های مثبتی در راستای توسعه دماوند بردارد.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید