آخرین اخبار

آغاز بازدید دوره‌ای از چهار واحد نیروگاه برق و بخار شرکت دماوند انرژی عسلویه

به گزارش روابط عمومی دماوند، مهندس سعید چهرازی از آغاز بازدید دوره ای از چهار توربین نیروگاه برق و بخار دماوند انرژی خبر داد و افزود: همزمان با عبور از فصل تابستان و کاهش نیاز به برق در مجتمع های تولیدی، عملیات بازدید دوره ای از چهار توربین برق و بخار دماوند آغاز شد.

مدیر مجتمع دماوند انرژی با اشاره به اینکه هدف از این بازدیدها رفع موانع و افزایش راندمان تولید است گفت: طبق برنامه زمان بندی شده و با حمایت ویژه مدیرعامل شرکت، بازدید دوره ای به همراه عملیات تعویض فیلترهای Air Intake در بازه زمانی چهار هفته برای چهار واحد گازی انجام می شود.

وی خاطر نشان کرد: پس از بازدید توربین های ۳ و ۴ نیروگاه و تعویض ۱۲۰۰ فیلترهای هوای ورودی، شرایط لازم برای تعمیرات اساسی این دو واحد تا پایان آبان ماه فراهم می شود.

چهرازی خاطر نشان کرد: همچنین پس از تعمیرات اساسی واحدهای یک و دو نیروگاه در سال گذشته، برنامه بازدید ۴ هزار ساعته و تعویض فیلتر های ورودی هوای کمپرسور دو توربین نیز در این برنامه بازدید در دستور کار است.

لازم به ذکر است نیروگاه دماوند انرژی با دارا بودن چهار واحد برق و بخار به ‌ظرفیت تولید ۴۸۰ مگاوات بر ساعت، رسالت تامین برق مجتمع های پتروشیمی فاز دو را دارد.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید