آخرین اخبار

دعوت مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه برای حضور گسترده در راهپیمایی روز قدس

بار دیگر صنعت پتروشیمی و کارکنان شرکت دماوند انرژی عسلویه در کنار ملت سرفراز ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی آخرین آدینه ماه مبارک رمضان، ضمن حمایت از مردم ستم دیده و بی دفاع فلسطین، انزجار خود را از رژیم پوشالی اسرائیل فریاد خواهند زد.

جَاءَ الْحَقُّ وَ زَهَقَ الْبَاطِلُ إِنَّ الْبَاطِلَ کَانَ زَهُوقًا

روز قدس، یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب اسلامی ایران که با دور اندیشی و نگرش سیاسی بالای امام راحل نام گذاری شد تا این روز نمایش وحدت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین باشد.

فلسطین و غزه به عنوان نماد مبارزه با استکبار، عدالت خواهی، صبر و استقامت است و نقطه عطفی برای امت اسلامی که مصمم تر در برابر جنایت های رژیم جعلی اسرائیل بیاستند.

در آستانه روز قدس شاهد ترور سرداران سپاه عزیز در سوریه بودیم که چنین اقدامات وحشیانه و مذبوحانه، جهانیان را بیشتر با چهره پلید اسرائیل جنایتکار آشنا کرد و عزم امت اسلامی را برای نابودی این رژیم غاصب مصمم تر ساخت.

آری، بار دیگر صنعت پتروشیمی و کارکنان شرکت دماوند انرژی عسلویه در کنار ملت سرفراز ایران با حضور گسترده خود در راهپیمایی آخرین آدینه ماه مبارک رمضان، ضمن حمایت از مردم ستم دیده و بی دفاع فلسطین، انزجار خود را از رژیم پوشالی اسرائیل فریاد خواهند زد.

در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات، از خداوند باری تعالی برای امت اسلامی بهترین تقدیرها را خواهانم و انشالله در پرتو عنایت حق و با ظهور آخرین منجی عالم بشریت، حضرت مهدی موعود، شاهد آزادی قدس شریف و برپایی عدل جهانی باشیم.

محمدرضا مهرافشان
مدیرعامل

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است