آخرین اخبار

پيام مديرعامل شركت دماوند انرژی به مناسبت فرا رسيدن روز جهاني كار و كارگر

عزت و سربلندی ايران اسلامی درگروه دستان پرمهر و رنج كشيده كارگرانی است كه با همتی ستودنی و جهد شبانه روز، چرخ اقتصاد كشور را به حركت وا می دارند.
روز جهانی كار و كارگر، روز تقدير و ثنای زنان و مردانی است كه در شرايط تحريم و مشكلات اقتصادی، كمر همت بسته اند تا مسير توسعه ايران اسلامی شتابی دوچندان گرفته و مسير توسعه هموارتر شود.
در سالی كه از سوی مقام معظم رهبري سال “جهش توليد با مشاركت مردم” نام گذاری شده و با توجه به منويات ايشان در خصوص رفع مشكلات جامعه كارگری، بر مديران انقلاب اسلامي واجب است كهدر صدد رفع مطالبات و دغدغه های اين قشر زحمتكش باشند؛ چراكه ضمانت توليد پايدار در گرو رضايت مندی شغلی كاركنان است.
خانواده بزرگ کارگران يوتيليتی دماوند نیز در مسیر توسعه و پیشرفت صنعت پتروشيمی و فراتر از آن ایران اسلامی نقشی بس سترگ داشته و به حق باید این عزیزان را پیش قراولان چرخه تولید و اقتصاد کشور دانست.
اينجانب فرا رسيدن روز كار و كارگر را به تمامی كارگران صنعت پتروشيمی كشور به خصوص همكاران گرانقدرم در شركت دماوند انرژی عسلويه تبريك عرض نموده و برای اين عزيزان صحت، سلامتی و سربلندی را از خداوند متعال خواستارم.

محمدرضا مهرافشان
مدیرعامل

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است