آخرین اخبار

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت دماوند انرژی عسلویه به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی

پیام تسلیت مدیر عامل شرکت دماوند انرژی عسلویه به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه هوایی

خبر شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور مردمی و انقلابی، موجب اندوه و تأثر اینجانب و همه دوستداران انقلاب و نظام اسلامی شد.

خدمتگزاری متعهد و پرتلاش که از آغاز انقلاب اسلامی برای آبادانی این خاک عزیز از هیچ کوششی دریغ نکرد و در دوران ریاست جمهوری خود با عزمی استوار به دنبال حل مشکلات مردم به ویژه قشر محروم جامعه بود و به راستی هنر مردان خدا، شهادت است.

عالمی که سال ها در لباس خادم الرضا در آستان قدس رضوی خدمت کرد و بی‌شک تقارن این ضایعه‌ی بزرگ با روز میلاد امام رضا(ع)، نشانه‌ای از سعادت و عاقبت به خیری آن عالم وارسته و مایه‌ی التیام خاطر بازماندگان و دوست‌داران ایشان است.

اینجانب شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهانش در حادثه سقوط بالگرد را خدمت مقام معظم رهبری، دولت، مردم شریف ایران اسلامی و خانواده داغدار این بزرگواران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال، برای بازماندگان صبر و اجر و برای درگذشتگان این حادثه تلخ، رحمت واسعه مسالت دارم.

امید است ما نیز با تاسی از راه و سیره این بزرگواران و در سایه عنایت ولی عصر(عج) و رهبری آیت الله خامنه ای (مد ظله العالی) بتوانیم در مسیر خدمت صادقانه به نظام جمهوری اسلامی گام های استوار برداریم.

محمدرضا مهرافشان
مدیرعامل

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است