آخرین اخبار

به مناسبت هفته سلامت: از کارکنان بهداشت شرکت دماوند انرژی تجلیل شد

واحد ایمنی و بهداشت دماوند نظارت بر واحدهای مختلف و خوابگاه‌های پیمانکاری را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و در حوزه سلامت کارکنان با هیچ کس تعارف نداشته باشند.

➖ به گزارش روابط عمومی دماوند، به مناسبت فرا رسیدن هفته سلامت با حضور مدیرمجتمع و رییس HSE شرکت دماوند از پرسنل اداره بهداشت دماوند عسلویه تجلیل شد.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی در حاشیه این مراسم با بیان اینکه حوزه سلامت از مقوله های جدی در صنعت است افزود: توجه به سلامت کارکنان و معاینات دوره ای آن ها در شرکت دماوند به صورت ویژه دنبال می شود.

مهندس یعقوب زاده با تاکید بر اینکه پیمانکاران و شرکت های زیرمجموعه دماوند ملزم به رعایت دستورالعمل های بهداشتی می باشند گفت: واحد ایمنی و بهداشت دماوند نظارت بر واحدهای مختلف و خوابگاه‌های پیمانکاری را به طور ویژه در دستور کار قرار داده و در حوزه سلامت کارکنان با هیچ کس تعارف نداشته باشند.

وی با اشاره به اینکه زحمات کارکنان بهداشت در ایام بیماری کرونا در یاد همگان ماندگار شد افزود: در شیوع بیماری های واگیر نظیر کرونا، از نزدیک شاهد تلاش ها و مجاهدت های پرسنل حوزه بهداشت بودیم و نباید مقوله بهداشت فردی و اجتماعی را در جامعه به خصوص صنعت کم اهمیت جلوه داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: توجه به تغذیه و سلامت غذایی کارکنان در دستور کار واحد بهداشت شرکت قرار گیرد و مشاوره های تغذیه ای به صورت دوره ای برای کارکنان انجام شود.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است