آخرین اخبار

دماوند، چراغ تولید سه پتروشیمی را روشن کرد

دماوند، چراغ تولید سه پتروشیمی را روشن کرد / تامین یوتیلیتی پتروشیمی ها اولویت اصلی دماوند انرژی است*

مدیرمجتمع شرکت دماوند انرژی گفت: شرکت دماوند انرژی با تامین یوتیلیتی مورد نیاز پتروشیمی های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد، نقش اساسی و راهبردی در راه اندازی و تولید این سه مجتمع بزرگ پتروشیمایی منطقه عسلویه داشته است.

به گزارش روابط عمومی، مهندس غلامرضا یعقوب زاده، مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی از ارائه خدمات یوتیلیتی به سه پتروشیمی تازه تاسیس در منطقه پارس خبر داد و اظهار داشت: شرکت دماوند انرژی که رسالت تامین یوتیلیتی مجتمع های صنعتی فاز دو پتروشیمی را برعهده داشته، هم اکنون به ۱۷ شرکت خدمات می دهد.

مهندس یعقوب زاده افزود: با توجه به اینکه اخیرا پتروشیمی های هنگام، آرین متانول و پلیمرپاد وارد فاز بهره برداری شده اند، دماوند توانسته با تامین یوتیلیتی مورد نیاز آن ها بر اساس دستورالعمل های ابلاغی صنایع ملی پتروشیمی، نقش اساسی و راهبردی را راه اندازی آن ها ایفا کند.

وی با اشاره به تنوع تولید و تامین یوتیلیتی در شرکت دماوند، خاطر نشان کرد: هم اکنون فاز یک شرکت با تولید برق، بخار، آب، اکسیژن و سایر گازهای صنعتی، خوراک را با شبکه گسترده خطوط آفسایت به مجتمع های پتروشیمی منتقل کرده و فاز دوم این شرکت نیز برای تامین نیاز مجتمع های در دست احداث، در مرحله پروژه است.

مدیرمجتمع با اشاره به نقش مهم دماوند در توسعه و تولید پایدار فاز دو پتروشیمی های منطقه پارس افزود: توانسته ایم با تمام محدودیت های پروژه ای، کمبودها و تاخیر در تحویل پروژه ها با تمام توان و تولید نیازهای کلیه‌ی شرکت‌های متقاضی سرویس های جانبی رو برآورده کرده که در فاز ۲ بی سابقه بوده است.

مهندس یعقوب زاده در پایان خاطرنشان کرد: تولید پایدار در دماوند به همت و تلاش خستگی ناپذیر کلیه ی همکارانم انجام گرفته تا با تامین به موقع خوراک مجتمع ها، به تولید پایدار و سودآوری سایر پتروشیمی ها کمک شایانی داشته باشیم.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است