دسته بندی ها

دیدار مدیرعامل بانک ملت با مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه

وی اظهار داشت: دماوند قلب تپنده پتروشیمی ها در عسلویه است و تولید این شرکت نقش اساسی در تولید و ارزآوری سایر پتروشیمی ها دارد‌.دکتر رضا دولت آبادی با بیان اینکه دکتر مهرافشان از مدیران خوش نام صنعت است افزود: بانک ملت به عنوان حامی و در کنار صنعت پتروشیمی کشور است

به مناسبت روز صنعت پتروشیمی، مدیرعامل بانک ملت با مدیرعامل شرکت دماوند انرژی عسلویه دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی، دکتر محمدرضا مهرافشان در این دیدار با اشاره به اهمیت و جایگاه شرکت های یوتیلیتی در صنعت پتروشیمی افزود: شرکت دماوند به عنوان یوتیلیتی متمرکز در فاز ۲ پتروشیمی های منطقه پارس عسلویه، وظیفه خطیری بر عهده داشته و یک شرکت مهم و استراتژیک در عسلویه محسوب می شود.

مهرافشان افزود: دماوند در کنار تولید پایدار، احداث و توسعه بخش های مختلف شرکت را نیز دنبال می کند و نیازمند تامین منابع حداکثری در جهت سرعت بخشیدن به پروژه ها است‌.

وی با اشاره به اینکه فاز دو دماوند در حال توسعه و پیشرفت است افزود: شرکت در تلاش است همزمان با تکمیل سایر پروژه های پتروشیمی در فاز دو، طرح های شرکت نیز به اتمام برسد تا خوراک مورد نیاز آن ها به موقع تامین شود.

مدیرعامل بانک ملت نیز با تبریک انتصاب دکتر مهرافشان و روز صنعت پتروشیمی به وی اظهار داشت: دماوند قلب تپنده پتروشیمی ها در عسلویه است و تولید این شرکت نقش اساسی در تولید و ارزآوری سایر پتروشیمی ها دارد‌.

دکتر رضا دولت آبادی با بیان اینکه دکتر مهرافشان از مدیران خوش نام صنعت است افزود: بانک ملت به عنوان حامی و در کنار صنعت پتروشیمی کشور است.

وی گفت: بانک ملت در سال جاری با افزایش سرمایه خود، آمادگی لازم جهت سرمایه گزاری در پروژه های شرکت دماوند را دارد و کمک به این شرکت، در واقع کمک به توسعه و تولید سایر پتروشیمی های منطقه است‌.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است