آخرین اخبار

سرپرست مجتمع دماوند انرژی:تعامل و همرایی شاه کلید موفقیت در دماوند انرژی

سرپرست مجتمع دماوند انرژی

سرپرست مجتمع دماوند انرژی:

تعامل و همرایی شاه کلید موفقیت در دماوند / مدیران جوان، آینده دماوند را می سازند

به گزارش روابط عمومی دماوند، سعید چهرازی با اشاره به اینکه مدیران جوان و با انگیزه دماوند آینده این شرکت را می سازند اظهار داشت: اغلب مدیران واحدهای عملیاتی و مجتمع از نیروی های جوان و توانمند است که توانسته اند به تولید پایدار در دماوند کمک کنند.

سرپرست مجتمع دماوند با تاکید بر اینکه رفع مشکلات حوزه منابع انسانی در دستور کار است افزود: کارهای اصلاحی برای بهبود وضعیت رفاهی و معیشتی کارکنان آغاز شده و در ماه های آینده شاهد اتفاق های خوبی در این حوزه خواهیم بود.

مهندس چهرازی با بیان اینکه تعامل و هم راستایی جهت رفع مشکلات و تولید پایدار در اولویت کاری مدیران شرکت دماوند می باشد گفت: با توجه به گستره 90 هکتاری دماوند و فعالیت در دو بخش بهره برداری و پروژه، تعامل بین بخش های مختلف شرکت به جد در دستور کار مدیران باشد تا رضایت مندی حداکثری مشتریان کسب شود.

وی با اشاره به رسالت بزرگ دماوند در تامین پایدار و به موقع یوتیلیتی و خوراک مورد نیاز پتروشیمی های منطقه پارس افزود:  تولید 466 مگاوات برق و 600 تن بخار در ساعت از چهار واحد نیروگاهی تنها بخش کوچکی از محصولات متنوع شرکت دماوند است که در کنار سایر محصولات، چرخ تولید صنعت پتروشیمی را به حرکت وا داشته است.

وی بیان کرد: بزرگترین ایستگاه گازی خاورمیانه با ظرفیت روزانه 76 میلیون و 800هزار استاندارد مترمکعب در شرکت دماوند انرژی واقع شده که هم اکنون وظیفه انتقال روزانه 680 مترمکعب استاندارد گاز را به پتروشیمی های متانولی را بر عهده دارد.

مهندس چهرازی سرپرست مجتمع دماوند انرژی در پایان خاطر نشان کرد: امید است با همکاری و تعامل همه ی واحدهای شرکت دماوند بتوانیم روند تولید پایدار را حفظ کرده و با همکاری با پروژه طرح های در دست احداث نیز هرچه زودتر وارد مرحله بهره برداری شود.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است