آخرین اخبار

کاشت درخت در شرکت دماوند انرژی عسلویه به مناسبت هفته ملی منابع طبیعی و روز درختکاری

شرکت دماوند مطابق با استاندارهای محیط زیستی 10 درصد از فضای فیزیکی را به فضای سبز اختصاص داده که با توجه به پیشرفت پروژه های فازها، این مهم انشالله به تدریج محقق می شود.

➖ به گزارش روابط عمومی، همزمان با هفته ملی درختکاری با حضور مدیر مجتمع، جمعی از مدیران و کارکنان شرکت دماوند، چند اصله نهال در محوطه نیروگاه دماوند کاشته شد.

مدیر مجتمع شرکت دماوند انرژی عسلویه در حاشیه این مراسم با تاکید بر اینکه رعایت الزامات و استانداردهای زیست محیطی از اولویت های شرکت دماوند است افزود: دماوند در کنار تولید پایدار به عنوان یکی از شرکت های سبز در منطقه است که وظیفه جمع آوری و تصفیه پساب صنعتی را در منطقه بر عهده دارد.

مهندس یعقوب زاده گفت: فاز یک تصفیه خانه دماوند با ظرفیت 130 مترمکعب در ساعت، پساب های فاز دو پتروشیمی ها را جمع آوری و مطابق با استانداردهای محیط زیستی تصفیه می کند و مانع انتشار آن در منطقه می شود.

وی با اشاره به اینکه گسترش و ارتقای فضای سبز در دستور کار دماوند است خاطر نشان کرد: شرکت دماوند مطابق با استاندارهای محیط زیستی 10 درصد از فضای فیزیکی را به فضای سبز اختصاص داده که با توجه به پیشرفت پروژه های فازها، این مهم انشالله به تدریج محقق می شود.

وی در پایان خاطر نشان کرد: درختکاری و ارتقای فضای سبز در صنعت، ضمن ایجاد فضای زیبا برای کارکنان، باعث پاکسازی هوا و کاهش آلاینده ها خواهد شد.

گفتنی است در ایران روز ۱۵ تا ۲۲ اسفند ماه به عنوان «هفته منابع طبیعی» نامگذاری شده‌است که نخست روز این هفته یعنی ۱۵ اسفند «روز درختکاری»نام دارد.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است