دسته بندی ها

گواهینامه های سیستم مدیریت پکپارچه دماوند تمدید شد

برگزاری ممیزی خارجی شرکت دماوند انرژی عسلویه/ گواهینامه های سیستم مدیریت پکپارچه دماوند تمدید شد

ممیزی خارجی شرکت دماوند انرژی عسلویه به مدت دو روز برگزار و در جلسه جمع بندی و پایانی آن، سه گواهینامه نظام مدیریت یکپارچه این شرکت با موفقیت تمدید شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت دماوند انرژی عسلویه، ممیزی خارجی این شرکت با حضور تیم ارزیابان کیفیت خاورمیانه به مدت دو روز در بخش های مختلف شرکت انجام و جلسه پایانی آن نیز با حضور مدیران واحدهای مختلف شرکت و تیم ارزیاب، در سالن جلسات این شرکت برگزار شد.

سر ممیز گروه ممیزی با تاکید بر اینکه ایمنی و بهداشت دو مقوله مهم در صنعت پتروشیمی است افزود: آمادگی و پایش شرکت دماوند در این حوزه بسیار عالی ارزیابی شد و عدم بروز حادثه جدی در یکسال اخیر، خود گواهی براین مدعاست.

دکتر فریدون فارغ دریافت نشان سبز در حوزه محیط زیست را یکی از نقاط قوت شرکت دماوند دانست و افزود: با توجه به گستردگی دماوند، در حوزه حراست فیزیکی و امنیت، سیستم مدون و جامعه ای ترسیم شده که نشان از اهتمام بالای مدیران مجموعه به کاهش خطرات تولید است.

وی بیان کرد: استفاده از خلاقیت ها و نرم افزارهای روز دنیا در واحدهای مختلف شرکت قابل تقدیر است و نسبت به ارزیابی دو سال گذشته، دماوند با تغییرات مثبت زیادی همراه بوده است و کارشناسان بر برنامه های واحدها تسلط داشتند.

وی با تاکید بر اینکه رضایت ذینفعان و مدیریت ریسک های سازمان در اولویت برنامه های دماوند باشد افزود: برای تصمیم گیری در سطح کلان، نیازاست داده های واحدها، دقیق و قابل اعتماد باشد و در این زمینه آموزش کلیه پرسنل می تواند به ارتقای سطح دانش مجموعه کمک های شایانی کند.

وی خاطر نشان کرد: روابط عمومی سازمان با جمع آوری بازخوردها و اطلاعات دریافتی از مشتریان و ذینفعان می تواند به عنوان بازوی اصلی سازمان، مشکلات را دسته بندی و پاسخگوی آن ها باشد.

رئیس تضمین کیفیت شرکت دماوند انرژی عسلویه با اعلام اینکه فرایندهای اجرایی و مدیریتی شرکت به صورت یکپارچه ارزیابی شد، گفت: با توجه به انجام موفقیت آمیز ممیزی خارجی سیستم مدیریت یکپارچه IMS از سوی شرکت ارزیابان کیفیت خاورمیانه، اعتبار گواهینامه های ISO9001:2015 ، ISO14001:2015 و ISO45001:2018 شرکت برای مدت یکسال دیگر تمدید شد.

مهندس محمود انجو خاطر نشان کرد: با توجه به ماهیت یوتیلتی بودن دماوند و وابستگی بالغ بر 30 پتروشیمی و مجتمع های فاز دوم عسلویه به محصولات این شرکت، تمام تلاش همکاران ما ارتقای سطح عملکرد سازمان است تا رضایت حداکثری ذینفعان را کسب نماییم.

وی ضمن تبریک و تشکر از حمایت بی دریغ مدیریت مجموعه و همه همکاران در این ممیزی اظهار داشت: امید است با ارتقای عملکرد سازمانی در تمام حوزه ها روند رو به رشد شرکت ادامه داشته باشد و در ارزیابی ها و ممیزی های بعد بتوانیم نتایج درخشان دیگری را کسب کنیم.

اشتراک گذاری

پیام بگذارید

کلیه فیلدهای مشخص شده با ستاره (*) الزامی است